Mūsu mērķis ir maksimāla mūsu KLIENTU apmierinātība. Ja saņemot preci konstatējat, ka Jūs neapmierina tās krāsa, izmērs vai vizuālais izskats, Jums ir tiesības to nodot atpakaļ 14 dienu laikā kopš preces saņemšanas brīža.
Atgriešanas pieteikumu ir iespējams noformēt arī tiešsaistē KLIENTA PROFILĀ sadaļā "Mani pirkumi", vai arī veiktā pasūtījuma e-pastā, klikšķinot uz "Sekot pasūtījumam".
Preces atgriešana ir iespējama tikai gadījumos, ja precei ir saglabāts ārējais izskats, patēriņa īpašības, tās oriģinālais iesaiņojums un marķējums. Nododot un/vai sūtot atpakaļ preci, Jums ir jāpievieno arī tās iegādes apliecinošā dokumenta oriģināls – čeks vai rēķins.Uzmanību! Pirkuma apstiprinājums Jūsu e-pastā netiek uzskatīts par pirkumu apliecinošu dokumentu, uz kura pamatojoties Jūs varat preci nodot atpakaļ.
Izdevumus, saistītus ar preču atgriešanu, apmaksā KLIENTS. Jūs varat atgriezt preci personīgi piegādājot to uz Tirdzniecības centru "Sjuzanna" Dārzu ielā 29, Rēzeknē.
Naudas līdzekļi par atgriezto preci tiek ieskaitīti KLIENTA bankas kontā 14 dienu laikā no preces atgriešanas apstiprinājuma brīža, atkarībā no KLIENTA bankas politikas, bet ne vēlāk par 14 dienām kopš preces saņemšanas brīža SIA „Aruna” noliktavā.
Atgriešanas veidlapā ir iespējams izvēlēties 1 no 4 atgriešanas veidiem:
1. Apmainīt uz citu preci
2. Saņemt dāvanu kodu pirkumiem e-veikalā www.sjuzanna.lv , kura summa ir vienāda ar atgriezto preces vērtību.
3. Apmainīt preci uz Dāvanu karti pirkumiem T/C “Sjuzanna” Dārzu ielā 29, Rēzeknē, kuras summa ir vienāda ar atgriezto preces vērtību.
4. Atgriezt naudas līdzekļus
Tiklīdz atgrieztā prece būs pieņemta mūsu noliktavā, sāksies Jūsu izvēlētās atgriešanas opcijas izpildes process.
Saskaņā ar 1999. gada 18. marta likuma „Patērētāju tiesību aizsardzības likums” 27. pantu patērētājs ir tiesīgs izvirzīt pretenzijas par preces neatbilstību līguma noteikumiem 2 gadu laikā no preces iegādes dienas.
Pretenzijas pieteikuma termiņš precei ir 2 gadi, kuras laikā, ja izrādās, ka apģērbiem ir bijusi kāda ražotāju pieļauta nepilnība, mēs parūpēsimies par tās novēršanu.
Pretenzijas neattiecas uz:
Ar preces atgriešanas kārtību saskaņā ar LR Patērētāju tiesību aizsardzības likumu var iepazīties šeit>>>
Preces atgriešanas kārtība patērētāju tiesību ietvaros: